top of page

Lapin Metsämuseo kerää kävijöiltään kiitosta. Sen autenttinen ympäristö ja ainutlaatuiset näyttelyt viehättävät niin kotimaisia, kuin ulkomaisiakin kävijöitä. Erityisesti ulkomaalaiset vieraat kehuvat sitä, miten Metsämuseossa pääsee tutustumaan Lapin historiaan. Paikallisuus on selvästikin valttia.

Kesän ajan kävijöitä ovat palvelleet upeat työntekijämme Vesa ja Sirpa. Sirpaa on luonnehdittu "Suomen iloisimmaksi museotyöntekijäksi". Asiakaspalvelu sujuukin monella kielellä. Vesan ja Sirpan lisäksi alueella on paikkoja laitettu kuntoon niin ammattilaisten, kuin vapaaehtoistenkin voimin. Ja se onkin hienoa, sillä työtä on paljon.

Näin syksyn korvalla valmistaudumme myös juhlistamaan Lapin Metsämuseoyhdistyksen 60 -vuotista taivalta. Metsäalan vaikuttajien ansiosta syntynyt yhdistys perustettiin jo 1962.

Vielä kesäkautta on kuitenkin tätä kirjoittaessa jäljellä puolitoista kuukautta. Museolla ehtii käymään aina syyskuun loppuun asti, jolloin suljemme jälleen talvikaudeksi. Museokahvilasta saat myös kahvia, teetä ja muita virvokkeita ainutlaatuisessa ympäristössä.

Sirpa palvelee asiakkaita aina hymyssä suin.

댓글