top of page

Niin se vain lumivaippa peitti alleen myös Lapin Metsämuseon, joka pikkuhiljaa päättelee juhlavuottaan. Lapin Metsämuseon uusi hallitus haluaa toivottaa jäsenet ja jäsenyydestä kiinnostuneet Puurojuhlaan lauantaina 17.12. klo 15-18 osoitteeseen Metsämuseontie 7, 96460 Pöykkölä.

Tontut ovat kuiskineet, että Puurojuhlassa on luvassa mukavaa ohjelmaa, tutustumista, ja viihtymistä. Illan emännät ovat luvanneet keitellä riisipuuron ja vieläpä leipoa joulutorttuja palan painikkeeksi.

Samalla on oiva tilaisuus jutella niistä ainutlaatuisista tilaisuuksista, joita museo tarjoaa jäsenilleen. Museo on ympäristönä monimuotoinen ja opettavainen. Osallistumalla toimintaan voi oppia kädentaitoja ja tapoja, joita ei kouluissa enää opeteta, mutta jotka voivat olla kultaakin kalliimpaa joissain tilanteissa.

Olisimme kiitollisia, jos ilmoittautuisit etukäteen, niin tiedämme varata ainakin riittävästi puuroa tarjolle. Sen voi tehdä laittamalla vaikka tekstarin numeroon 040 5360080 tai sähköpostilla osoitteeseen info@lapinmetsamuseo.fi.

Tervetuloa!